آیت الله مجتهدی تهرانی(ره):


امام‌ علے علیه السلام مےفرمایند: روزی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم بر ما وارد شدند، فاطمه زهرا در کنار دیگ نشسته بود، و من مشغول پاک کردن عدس بودم، پیامبر خدا صلےالله علیه و آله و سلم وقتی دیدند که من در حال کمک کردن به دخترشان هستم، خوشحال شدند فرمودند: یا ابالحسن. عرض کردم: لبیک یا رسول الله.


حضرت فرمودند: به سخنانی که به تو میگویم گوش بده که من هر چه میگویم امر خدایم است. «هیچ مردی در خانه به همسرش کمک نمی کند، مگر اینکه به تعداد هر مویی که در بدنش هست، عبادت یک سال را برای او مےنویسند.»


 ببینید ثواب در اطراف شما ریخته، اما شما جمع نمی کنید


پیامبر اکرم صلےالله علیه وآله: 


«عبادت یک سال کہ در روزهایش روزه گرفته و در شبها‌یش به شب زنده‌داری گذرانده باشد برای او می‌نویسند، خداوند ثواب صابرین را به شخص عطا مےکند»


 صابرین چه کسانی هستند؟ صابرین کسانی هستند مثل داوود نبی علیه السلام، یعقوب نبی علیه السلام، عیسی علیه السلام اینها صابر بودند، ثواب آنها هم به این شخص داده مےشود.


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم