عرض سلام وادب دارم خدمت تمام بندگان خوبِ خدا

خادم وبلاگ هستم ، چند کلمه ای میخواستم با عزیزان صحبت کنم.


نیت قلبیِ منِ حقیر از راه اندازیِ این وبلاگ اینه که به کمکِ خودِ خدا وهمکاری وهمراهیِ هموطنام بتونم باعث آشتی یا ارتباط بهتر بنده هاش باخدا واهل بیت بشم ، من تمام تلاشمو واسه جمع آوری وگذاشتن مطلب توی این وبلاگ میکنم اما خیلی دوس دارم این وبلاگ بیشتر دیده بشه ، تبلیغات بلد نیستم و بدلیل مشغله وقتشم ندارم ، هر کی بلده ومیتونه توی تبلیغ وبهتر دیده شدن این وبلاگ کمک کنه بیاد وسط واسه تبلیغ این وبلاگ ، توی تمام اجر و ثوابشم شریک بشه.


ماها که اینهمه واسه مال دنیا میدویم ، برنامه ریزی و سرمایه گذاری میکنیم و... بیاییم باهم یه کمی هم واسه قبر و برزخ وقیامتمون سرمایه گذاری کنیم.


خلاصه هر کی پای کاره بسم الله ، این گوی و این میدان


اللّهمَّ صّلِّ عَلیَ مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُم